Hahaha <3

När jag skulle hem från New York i söndags så följde pappa mig till pennstation där mitt tåg går ifrån. Vi pratar om veckan som gått och så säger pappa:

P- Det har verkligen varit jätte roligt. Det tycker jag verkligen. O jag tycker verkligen att jag har varit tålmodig och delaktig i eran shopping o så, så det är jag glad över.
Jag -Hahhahaha, va?
P- Ja, att jag har hjälpt dig o Åsa välja ut kläder o hittat saker till er o varit delaktig..
Jag - Hahaha, du skojar va?
P - Haha, nej det gör jag inte? Vad då, tycker du inte det?
Jag - Pappa, att gå in i butikerna och säga; ni går åt det hållet (tjejavdelningen) och jag går åt detta hållet (killavdelningen), och sedan komma tillbaka 2 minuter senare o säga att man inte hittar ngt, och att man behöver hjälp kallas inte att vara delaktig i den kvinnliga shoppingen, utan mer att vi var delaktiga i din shopping.
P- Hahahaha, så kanske det var på outletet ja, men inte nu i New York, tycker du det?
Jag - Hahahahaha, pappa, att gå in i tjejbutiker och se illamånde ut och sedan efter 3 minuter säga att man inte klarar detta mer o går ut är verkligen inte att vara delaktig.
P - Hahahaha, aja.. Vi släpper denna diskussionen...

Hahha, älskar dig Pappa <3 Tack för en underbar vecka. Det känns jätte ensamt utan dig o Åsa..

» Pappa

Haha, det var din upplevelse, jag kände på helt annat sätt, so funny:)

Datum: 2010-05-28 / Tid: 10:20:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback