Kändispoäng! ;D



Nu tänker ni att detta bara är vilket hus som helst, men då kan jag tala om att detta hus tillhör John Bon Jovi.
Tagit klockan 9.40 ikväll från Ninas axlar. Hahaha! Mer har jag inte att tillägga, Nina och jag har skämt ut oss tillräckligt ikväll genom att ens berätta att vi gick så långt att jag satt på Ninas axlar för att se in. Hahaha! Plus att vi tog kort på fel hus först, bilar körde förbi och tittade på oss, vi var inne i buskarna för att försöka se bätte, vi sprang från buskarna för att vi hörde ett ljud, vi försökte skydda oss från säkerhetskamerona hela tiden men i slutet stod vi rakt framför dem ändå. Oj, haha.. nu berättade jag ju det enda. Aja, skit samma! Det bjuder vi på :) Riktigt roligt hade vi och skrattade så vi dog (var som tioåringar, haha) Live is fun :)

Nu ska jag gå och lägga mig på min "Bed of roses" ;D Haha, Good night from New Jersey

» Pappa

Jag är kanske längre än Nina så då kanske vi kan ta ett bättre kort, vill också ha kändispoäng :)

Datum: 2010-05-14 / Tid: 07:41:43
» Mormor o Morfar

Jag är längre !!!! Vi kommer i höst om vi är på benen.

Kram från oss. (Till stan idag för att boka biljetter, men inte till USA.)

Datum: 2010-05-14 / Tid: 07:49:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback