Månadens au pair möte :)

Nu börjar det äntligen hända lite saker i min au pair grupp :) Idag var det 4 nya tjejer, vilket känns jätte kul. Nu vågar jag ta för mig lite mer, prata med dem, erbjuda dem att visa dem runt och ge mitt telefon nummer. När jag var ny var det ingen som gjorde det för mig, och det hade ju känts väldigt skönt om någon hade gjort det.

Iaf.. En ny tjej från Tyskland, 2 nya tjejer från Brasilien som jag kom skit bra överens med (:D) och en tjej från Thailand (som nu har ninas gamla familj) Kul med nytt folk :) Sedan bestämde Danni och jag (en tjej från österrike som varit här i 11 månader) att vi ska ses snart, och sedan bestämde jag även med en tjej från Chile att hon och jag ska kolla upp helgskolorna och kanske åka på en tillsammans i höst sen :)

Så framtiden ser ljus ut, trots att mina underbara vänner Nina och Josse inte är kvar här längre och Tea och Elina som snart åker hem.. Nu är jag den enda svenska tjejen kvar i min au pair grupp, på gott och ont. Kul att få lite mer vänner från andra länder och jag hoppas verkligen att det kommer leda till en jätte bra vänskap med de här tjejerna! :)

Idag hade barnen och jag vattenkrig.. Jätte roligt hade vi :) Här kommer några bilder:














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback