Måndag igen..

Förstår inte var den här dagen tog vägen. Eller den stora frågan, var tog helgen vägen?  Kockan är snart 3 och barnen kommer hem om 15 minuter och det känns precis som att jag gick upp ur sängen. Nina, jag och josse planerade att dra till stranden idag, spöregn satte stopp för dem planerna. Det är skit kvavt ute och jag bara väntar på att det ska börja åska så man får det överstökat.

Klockan 7 idag på morgonen, 20 min innan det är dags att gå upp, knackade det på min dörr. (vilken jag är väldigt van vid eftersom Em kommer 2 gånger i veckan o sover i min säng). Så jag säger kom in och håller upp täcket så att hon smidigt kan krypa in under.. Bara det att idag var det inte Em, utan det var Just som kom insmygande i mitt rum <3 Första gången han kommer in för att sova i min säng och mitt hjärta smälte. Haha <3 Jag ställde klockan på kvart i 8 istället bara för att få sova lite längre med hans lilla huvudbrevid mig, och så skjutsade jag barnen till skolan istället :)

Igår kväll när jag kom hem hade jag även fått ett kort från honom där det stor "tack för födelsedagsfirandet, love just", så hade han målat han och mig och en blomma. Tår i ögat :) Haha. Sötunge! Mina små söta små barn.

Idag fick jag ett kort från mormor och morfar från grekland :) oj så glad jag blev! 3e kortet på kort tid jag får av dem nu, Ni borde resa ännu mer mormor o morfar! Det är så roligt att få kort :D Haha <3 Tack!
Nu kommer mina små monste hem snart, så skiver mer senare! Puss o kram <3
» Mormor o Morfar

Det kommer flera. Det är ju snart bemärkelsedag. Hoppas att Du kan få Meg på andra tankar.Det fixar du.

Kramar från oss i B-måla

Datum: 2010-05-04 / Tid: 07:59:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback