Min bakgård goes Crazzzzzzy!

Asssså, jag har en jävla lekplats till ekorrar på min bakgård just nu. Asså... Det är minst 15 stycken ekorrar som är i träden på min gård, varav 10 av dem springer omkring och leker med varandra som idioter. Jag var precis på väg ner och lägga mig i gräset och sola, så kommer 3 stora ekorrar springandes emot miiiiig, precis som om de skulle attackera mig, och jag får panik och rusar upp på verandan igen..

Antagligen skulle de inte attackare mig, eller? jag vet inte.. Ekorrar här kanske gör det.. Antagligen lekte de, så kom jag emellan.. men jävla vad rädd jag blev. Stod o tittade på dem och de hoppar som apor. De är helt onaturliga, de slänger sig över träden o hoppas skit högt, över varandra, på lekstugan! Asså, vi snackar inte söta små ekorrar som i sverige... Kom ihåg att jag är i USA. Vi pratar stora tjocka ekorrar som är bubbelt så stora som våra i sverige.

Usch, fy fan säger jag! Jag vågar inte mig mer i gärset mer idag.. Det får bli att sola på verandan, hur hårt det nu än är.. Phuu.. Här kommer iaf några bilder jag lyckades ta, dem ställde inte direkt upp på en lagbild, men jag försökte iaf....



Träden som tydligen lockar mkt ekorrar...



En av dem.. Som mest var det 8 som sprang på rad och jagade varandra.
Asså, jag har aldirg sett ngt liknande. Är dem flock djur eller? :S:S

» Elin

hahah, den såg söt ut ju, fast kan tänka mig att dem var lite jobbiga (och läskiga). ;-)

Datum: 2010-05-26 / Tid: 21:27:15
» Pappa

Lekstugan ser inte stor ut på bilden, bor dom där? Får kanske inte plats i den :)

Datum: 2010-05-28 / Tid: 10:27:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback