Mini depression...

Igår kväll vid halv 9 kom jag hem från min helg i New York med pappa och Åsa. Verkligen varit en toppen vecka o vi har hunnit göra hur mkt som helst, både här i New jersey och inne i New York..

JAG ÄLSKAR NEW YORK! Innan har jag gillat New york väldigt mkt, meeen nu är jag kär! :) Det finns ingen underbarare stad. Allt liv, alla människor, parkerna, shoppingen, områderna! Det är så himla underbart här!
Jag älskar Soho, Central Park, Battery park, Little Italy. Det är nog mina favorit områden tror jag.. Eller jag vet inte. Haha :) Det är verkligen ngt speciellt med New York.

Oj, jag glömde att jag döpte detta inlägget till mini depression.. Haha, nu kände jag att jag kom bort från ämnet, men eftersom det var ett ganska tråkigt ämne så var det kanske bra, haha!

Iaf.. Det är så himla roligt att få besäk från sverige, men fy fan vad jobbigt det är att säga hejdå. Igår och hela dagen idag har jag kännt mig jätte ensam och nere, och inte orkat göra ngt alls..  Jag vet att det blri bättre, det är bara att stå ut o genomlida det och sen om några dagar är allt som vanligt igen...

Tusen tack pappa o Åsa för denna veckan! Hoppas flygresan hem går bra! <3

» Pappa

Hej där! Jag håller med dig om NY. Vi har samma favoritställen med ett plus till Central Park och cykel haha

Datum: 2010-05-28 / Tid: 10:13:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback