Så lycklig! <3

Haft en underbar helg med tjejerna! Går inte ens att beskriva med ord hur roligt o mysigt det har varit. Vi har verkligen varit med varandra varje vaken stund från fredagkväll framtills för bara en timme sedan. Eftersom det börjar bli sent så får jag ta helgten väldigt kort:

Fredag: Minifest på stranden :) Jag, Nina, Josse, Tea och 2 halvsvenska killar och deras vän. Prat, stjärnor, hoppbilder, öl o drinkar, OCH BAD! Klockan 2 på natten tog Josse och jag årets första dopp i iskalla Atlanten. Galet kallt och efter det blev det raka vägen hem till varma sängen!

Lördag: Stranden i flera timmar med tjejerna tillsammans med resten av invånarna i området. Fullt med folk, stekande varmt (över 30+), musik, skratt, chips och annat gott, Sushi till lunch, videoinspelningar (Bestifar o jeg, hahahah nina), Kvällen blev det pizza med Tea och josse och sedan bio. Sov sött till 11 dagen efter.

Söndag: Dödligt varmt och kvavt. Kan inte andas knappt. Köpcentret med tjejerna, beställde vänskapsband som vi ska skriva in våra namn på. Jätte fina. Efter det blev det cesarsallad i jätte mysig park och en massa tramskort och hoppbilder. Lekte som barn. Haha. Efter det hem och fixa sig och sedan till Ninas collage och se henne sjunga. Mkt vackert o kul att se :) Good job girl! <3 Däremot hot hot hot hot i rummet. Svettades som grisar. Hemma nu och ska sova. (nej, jag har inte duschat. hemskt, jag vet. Haha) Josse sover hos mig i natt :)

Life is good :D<3















» Pappa

Vilken helg, det lät hur roligt som helst men det skulle varit en Cab ni satt i men då hade det väl varit fake haha. Fortätt ha kul. Pappa.

Datum: 2010-05-03 / Tid: 06:50:10
» Nina

Aw, såå himla mysig helg!! Love it! Tack så mkt för att du finns! <3 kommer sakna dej såååå mkt!! <3

Datum: 2010-05-03 / Tid: 16:16:45
URL: http://marieantoinetteandersson.blogg.se/
» Elin

åhh det låter som en underbar helg! =D

Datum: 2010-05-03 / Tid: 16:34:22
» Morbrorsan...

Inte svårt o räkna ut vems fötter som stinker i bilen....=)

Datum: 2010-05-05 / Tid: 16:29:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback