Snälla Gud..

Jag tycker om min värdpappa hur mkt som helst. När jag ber honom om hjälp ställer han alltid upp, han skjutsar mig till tåget om jag ska in till New York och han hämtar mig, han jobbar hemifrån om jag får besök eller vill göra ngt roligt på fredagarna. Han är snäll, rolig och nästan alltid på bra humör :) Kanon bra är han..

Men tack gode gud att han inte är min man. Och snälla gud, gör att jag aldirg gifter mig med en sådan man. För han gör absolut ingenting på kvällarna mer än att sitta vid datan och äter onyttigt. Fan, idag blev jag trött på honom, för där sitter han vid datan medan Colleen bråkar med ett barn, ett annat barn sitter o gråter för att hon varit olydig och en annan ramlar och slår sig, och han reser sig inte ens för att göra ngt alls. Phuuu! Tur att Colleen ha mig! ;D Haha! Jag försöker och är 100% hela tiden när jag jobbar, mer kan ju inte jag göra iaf.
» Mormor o Morfar

Ja,Ja Passa Dig för sådana män.



Kramar från Blomstermåla

Datum: 2010-05-12 / Tid: 09:35:38
» Mamma

Hihi....

Datum: 2010-05-12 / Tid: 14:10:13
» Pappa

En skön stil, kanske borde man testa att bara vara haha.

Datum: 2010-05-12 / Tid: 20:50:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback