Veckans planer :)

27 + grader idag, underbart! :) Träffade Nina och Elin på förmiddagen idag för att leta skor till mig som jag ska ha på lördag på Ems konfirmation. Min klänninga är lila, så har letat efter silver skor och hittade äntligen en fin sko i rätt färg, storlek och pris. :) 30 dollar, alltså 210 kronor för en jötte fin högklackad skor. Det kommer kännas så tungt att shoppa sen när man kommer hem, allt är såå himla mkt billigare här.

Imorgon ska jag till shoppingcentret med Elina och Tea för att hämta ut våra vänskapsband vi har beställt :) Ska bli jätte roligt. Idag pratade jag med mormor och morfar i över en timme, vilket var jätte roligt o trevligt. Har inte pratat med dem på jätte länge och det har jag saknat.

Mamma och Rune har börjat kolla på biljetter och kommer hit den 6e augusti som det ser ut just nu. Pappa och Åsa kommer om bara en och en halv vecka, och i runt 10 juli kommer nog Yousif på besök. Mkt roligt att se fram emot.
Gramie och Grampie (ja, senila lilla farfarn) kommer på torsdag och få fyller farmorn år så då ska vi fira henne. På lördag är Ems konfirmation och på kvällen blir det utgång med alla vänner för att fira min födelsedag som är på söndag. Då är det även morsdag här i Usa så då blir det morsdags middag hos Colleens syster :) På kvällen hoppas jag kunna träffa tjejerna.
 
Så ser planerna för veckan ut :) Här kommer en bild på min klänning jag ska ha på lördag!
Puss o kram! <3

» Pappa

Jättefin, vem är modellen? Haha

Datum: 2010-05-05 / Tid: 06:51:44
» Mormor o Morfar

Jättefin klänning, men vem är i den ???????????

Verkar att vara en snygg tjej.Var inte håret iordning ?????????

Kramar från oss som undrar..

Datum: 2010-05-05 / Tid: 10:09:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback