Washington DC

Tidigt på lördag morgon får bussen till Washington DC med Elin och Ninni :) Där stannar vi tills på måndag, eftersom det är helgdag o vi är lite lång lediga så passar det kanon bra! Väderet ser ut att bli toppen bra, ungefär 25-28 grader varmt, så det kan man inte klaga på :)

Kommer bli en toppen helg och det ska verkligen bli roligt att få upptäcka en ny stad :) och som om inte detta vore nog.. Haha, men på fredag så ska jag äntligen se SEX AND THE CITY! Gud vad jag har längtat och på fredag är stunden äntligen kommen! Haha :)



På lördag får vi skåda detta huset :)



När första filmen kom ut hade jag aldrig kunnat gissa att jag vid nästa film
skulle bo så nära New York och älska staden så mkt som jag gör :) Haha.

» Mamma

Vill också se Sex in the City 2:-(

Datum: 2010-05-27 / Tid: 09:09:00
» Pappa

Hade gärna sett den med dig i NJ, hälsa kompisarna från festen hos familjen.

Datum: 2010-05-28 / Tid: 10:23:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback