Halloween fest :)

Underbar kväll med familjen :) Efter att ha tagit på barnen deras halloween kostymer bar det av till deras skola för halloween fest. Jag hade ingen aning om att halloween var såååååå stort som det faktiskt är. Jag är chockad. Grannar som inte ens har barn pyntar hela deras hus med halloween saker, vuxna klär ut sig och har fester, och alla firar det för fullt! Helt galet!

Kände knappt igen skolan pga alla skelett och andra konstigheter, haha :) Träffade många föräldrar som jag träffat på under mitt år och hade jätte trevligt. Efteråt åkte hela familjen ut på middag, och sedan hem för lite glass. Kanon kväll! :)

Här har ni mina älskade små barn i deras kostymer:




» Mamma

Vad roligt att du fick uppleva det! Saknar dock din egen outfit på bilderna ;-)

Datum: 2010-10-23 / Tid: 09:24:15
» Pappa

Hade du inte på dig Sverige klädseln i skolan haha, då hade alla föräldrar velat åka till Sverige :)

Datum: 2010-10-23 / Tid: 09:47:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback