Halloween närmar sig...

I går blev vårat hus "ghosted". Ute på trappan stod en liten presentpåse med godis i och en lapp som förklarade att spöken besökt huset och att det nu är våran tur att föra vidare spökena till yttligare två hus i området. Så idag var barnen o jag iväg o köpte godis och nu under kvällen smög vi ut till deras två närmsta vänner i området för att smyga fram till deras ytterdörr och lämna påsen.

Barnen tyckte att det var skit spännande, vi hade hur roligt som helst! :) Just satt i mitt knä och styrde bilen, han var överlycklig och tyckte det var skit häftigt. Precis som farfar gjorde med mig när jag var liten :)

Annars var dagen ganska vanlig.. Hösten har verkligen kommit hit nu. Regn och bara 17 grader varmt.
Brrrrr! Jag fryser typ hela tiden, vi får hoppas på varmare väder snart! Ännu är jag inte redo att släppa taget om sol och lite varmare tempraturer. Vet inte hur jag ska hålla mig varm annars, för jag har ju skickat hem alla mina varma kläder, haha! Köpa nya kanske? (A)

» Pappa

Låter jätte roligt med er halloween, kul för Just, ett minne för han också haha

Datum: 2010-10-06 / Tid: 07:14:16
» Mamma

Halloween, är det inte det i November...?

Datum: 2010-10-06 / Tid: 07:45:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback