Helgen i en snabb version..

Fredagen spenderades med Angelica under dagen.. Lite halloween kostym shopping och sushi blev det. Efter middag med familjen, åkte jag hem till Clarissa där vi hade en riktig tjejkväll med smink, picknik på hennes golv och tjejsnack.

Lördagen började med lunch med Angelica och sedan väldigt väldigt seg dag. Middag med familjen vilket var roligt dock, Meg lagade mat till oss alla, haha :) Kvällen slutade dock överraskande på ett litet uteställe i Red bank. Clarissa och Andy hämtade upp mig för att ta en runda med bilen, vi gick till en restaurang som senare blev ett uteställe med dansgolv. Ett 20 tal lesbiska damer på 40 + hade fest där, hahahaha, så de frågade oss om vi var lesbiska och pratde om hur mkt vi missade eftersom vi inte var det! Hahahaha! :) Roligt var det. Mkt dans o goda drinkar... Rolig kväll :)

Söndagen började väldigt seeegt, fast i sängen med huvudvärk. Efter ett tag kom jag ur sängen dock och umgicks lite med barnen. På kvällen åkte vi och kollade på en amerikansk kompis som spelar i ett band. Trevligt!

Det var min helg :)
» Pappa

Låter som vår helg i Kalmar men vi sprang inte på några lebb att omvända :) och så lyssnade vi på en gammal Niklas Strömstedt som var bra. Kram P

Datum: 2010-10-19 / Tid: 07:03:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback