Helgen :)

Nu ska jag iväg och hämta upp Clarissa och sedan vidare hem till Angelica för en kväll där. Film, biljard och mat står på schemat. Bara lite öl som fattas, haha. Men vi får väl klara oss.

Kvällen igår var lung.. Träffade upp Angelica och åkte till outletet för lite shopping, sedan bio :) Myskväll helt enkelt. På vägen hem blev vi stoppade av polisen som kollade Angelicas körkort och hade ingen aning om hur han skulle kolla det internationella, men han låtsades bra tycker jag ;) Hahaha! Oh, your swedish! Beautiful!, sa han och kollade lite på körkortet och såg förvirrad ut. Sedan frågade han om vi druckigt, och då sa vi nej så klart, smarta tjejer som vi är ;) Haha! Men inget test gjorde han.. Knas! Sedan fick vi iaf köra iväg... Hahaha!

Nu måste jag rusa, min clarissa väntar på mig :)


Ha en bra helg alla! <3


» Pappa

Fint kort från ett favo ställe. Kram

Datum: 2010-10-10 / Tid: 08:42:57
» Mormor o Morfar

Var det samma polis som Du lånad mössan av när vi var där ??????

Kram från oss

Datum: 2010-10-10 / Tid: 12:43:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback