Lördag kväll :)

Efter en seg dag hemma i pyjamas till klockan 5, haha, så hämtade jag Clarissa (som oxå var i pyjamas till klockan 5) Vi mötte upp Angelica och en ny tjej i området som heter Anna. Åt ute på Panera bread, soppa o tonfisk sandwish, och sedan åkte vi vidare till shoppingcentret för att spendera två timmar där. Råkade ut för världens märkligaste manliga expedit, ogilla! Skit konstigt o låtsades vara ngt, vilket han inte var. Hahahaha, asså jag dog av skratt. Han var skit elak när han hjälpte angelica och clarissa med deras kläder. Ingen koll alls!

Aja, iaf.. Efter det åkte vi hem till mig för att lyssna på lite musik o hänga på mitt rum, och sedan avsluta med en halv film innan vi blev trötta och jag körde hem flickorna :) MYSKVÄLL!





» Pappa

Kan vara skönt att ta det lugnt en helg då och då, men gå i pyjamas till fem, det är ju då den åker på haha. Du vet min Kallerandiga som är så fin :)

Datum: 2010-10-10 / Tid: 08:47:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback