Söndag!

Ganska slö söndag med tjejerna som spenderades på Freehold mall. Kollade lite på halloween kostymer, men känner inte riktigt för att lägga 400 kr på en kostym som antagligen inte får plats i väskan hem endå. Men vi får se, ngt blir det ju så klart :)

Då var iaf helgen slut, dock är det inte alltid så illa med måndagar ;)
Blir nog en bra vecka, känns som det. Underbart höstväder här! Haha, eller så är jag så positiv just nu bara för att jag kolla på Desperate Housewives, haha!

Nattinatt från NJ :)
» Pappa

Pappa och Åsa tycker du är SÅ rolig :) vi gillar fredagar ;) och vårt fina höstväder.

Datum: 2010-10-11 / Tid: 07:09:19
» Anonym

Ännu ett missat avsnitt av Desperate housewives. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Datum: 2010-10-13 / Tid: 16:48:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback