Vårt vackra kök..

För över 8 månader sen, bestämde sig familjen att göra om köket för att tapeterna i köket var katastrof. Jätte fula, tror inte att jag har sett så fula tapeter innan. Iaf, efter det har vi skämtat om att det inte kommer vara klart när jag åker hem, men nu börjar jag faktiskt få en känsla av att det kommer faktiskt inte att vara klart, haha. I över 5 månader har Rob och andra hantverkare arbetat i köket, och nu är det bara färg på väggarna som saknas.

Färgen var utvald, gul.. ingen färg jag skulle välja, men efter 5 olika gula nyanser bestämde sig Col för den gulaste och förra helgen började rob måla.. Resultatet nedan:

Rob slet hela dagen, och när Col kommer hem stirrar hon på färgen, skakar på huvudet och skrattar, och säger att det där kommer aldrig funka. Det är för gult. Så nu har de slängt den gula färgen de köpt, och ska måla brunt ist..... Nu ska de bara bestämma vilken nyans de vill ha, innan de kan börja måla över allt. Herregud, detta kök kommer aldrig att bli klart! Hahaha!


» Pappa

Hej gumman! Kommer ihåg tapeterna när du visade dom första gången på foto innan du åkte, dom var inte fina, inte i live heller när Martin och jag var där haha. Kan du inte föreslå vit färg, men det finns ju olika nyanser på vitt med hmm. ;) Pappa

Datum: 2010-10-14 / Tid: 06:51:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback