Alla dagar är inte bra dagar..

Idag var det en dag med lite dåliga nyheter, dåligt väder, och dåligt humör. Haha. Men sånt händer. Det är mycket stress här i huset nu innan Quincys nya album kommer ut nästa lördag. Mycket planering och band övningar och saker som inte blir som man tänkt sig. Jag har fortfarande inte packat upp allt, shame on me! Quincys rum ser ut som en klädaffär med mina kläder som hängerpå gardinstänger, stolar och dörrar, haha. Imorgon är dagen då allt hamnar i hans brors garderob, lovar!! Jag har fortfarande lite svårt med tidsomställningen. Jag blir grymt trött runt.. ja.. 9 tiden. Vilket det är just nu. Haha. O somnar som ett barn vid kvart över 9 vanligtvis, haha. Ikväll känns det lite bättre dock, har Quincy tur så hinner jag kanske se iaf 20 minuter av i filmen vi ska se ikväll.. Haha.
Jag skickar en länk på en av Quincys nya låtar som heter Speak my mind. Jätte bra text, lyssna på den!

http://www.youtube.com/watch?v=Mx39EVceipA

» Pappa

Go, morgon gumman! Nu är du väl utsövd efter att sett början på en film, liknar mig lite, men du vet ju att jag ser både början och slutet, vila ögonen i mitten :)

Ska lyssna på filen du skickade ikväll innan vi rödvinskypar ;)

Datum: 2011-04-01 / Tid: 06:15:08
» Mamma

Datum: 2011-04-02 / Tid: 18:48:15
» Mamma

Vad duktig han är :-)

Datum: 2011-04-02 / Tid: 18:48:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback