Back in jersey

Ville bara saga att vi ar hemma i Jersey igen. Resan hem fran vermot brukar ta 5 timmar, idag tog det 7 timmar. Jag korde de tva forsta timmarna, och Quincy sov. Jag missade avfarten och korde en timme at helt fel hall. Hahaha, Quincy vaknade och skakade pa huvudet och sa: Tur att du ar sa sot, annars hade jag dodat dig. Hahaha. Egentligen var han inte sa arg, det var mest jag var som var, for jag blev saaa uttrakad sista biten. Regn och aska var det oxa, sa sista biten hem var inte rolig alls. Nog om det, nu ska jag sova. Lovar att blogga mer imorgon, och da MORFAR, aven bilder!!! Det ni! ;)
Lite hemlangtan idag med.
Puss o kram
» Pappa

Tur du spelat fotboll, då är det ju fyra vita linjer som man ska hålla sig innom, hade det varit origentering så hade du säkert blivit efterlyst haha. Skönt att ni är tillbaka i NJ. Pappa

Datum: 2011-04-13 / Tid: 05:25:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback