Bra dag!

...som jag berättar allt om imorgon när jag vaknat för nu är det sent o jag är trött.
Våren har iaf kommit hit nu! Äntligen! Och imorgon ska jag in till New York! :)
Hörs imorgon <3
» Pappa

Hm, NY skulle kännas helt rätt just nu med lite goare väder och bara vara lite i Centralpark.

Datum: 2011-04-04 / Tid: 06:29:31
» Mormor o Morfar

Vi har hört att Du är väldigt omtyckt i Din nya familj.Såg en bild på Quincys Mormor 101-år som Debbie skickat.

Kram från oss

Datum: 2011-04-04 / Tid: 18:36:15
» Mormor o Morfar

Har kollat på Quincys spelning på Monmouth County Kulturrådet"den gillar jag. Så var det godnatt i B-måla. Mormor är på tjej-träff, kommer sent.

Kran... Hälsa grabben med gitarren

Datum: 2011-04-04 / Tid: 22:51:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback