Brooklyn!

Så, hemma igen efter 2 dagar i Brooklyn med Kyle och Debbie. Gårdagen (efter växhus katastrofen) började på Ikea. Trevligt. Vi kollade på möbler till Kyles lägenhet och hittade iaf 3 saker som jag och Debbie ska åka och köpa på torsdag innan vi hämtar upp Martin på flygplatsen. Förra måndagen blev Kyle ägare av en super fin och stor 3a i Brookyln. Nybyggd, super fräsch, rymlig. Jag älskar den. Han leter efter ett par som ska flytta in i ett av rummen och hjälpa till med hyran, och jag önskar att det kunde vara jag och debbie som flyttade in! Hahaha, nej förlåt, skojar.. jag och Quincy såklart. Men Quincy gillar inte direkt new york, och debbie älskar det. Och här hemma skämtar vi alltid om att jag och debbie umgås mer än vad jag och Quincy gör, och att Chris behöver boka tid med mig för att kunna träffa mig och umgås med mig. Haha :)
Efter ikea åkte vi hem till Kyle och lagade mat hela kvällen lång. Idag hjälpte vi Kyle att hänga gardiner och även lite annat han behövde hjälp med, men vi han även med 2 timmar inne på Manhattan för lite fönstershopping och ärenden. Nu ska jag umgås lite med Quincy innan sovdags.
:) Natti!

Bilder från middagen med barnen i fredags och från Kyles lägenhet:



Debbie i vardagsrummet



Kyle lagar mat



Quincys katt Smoke. Som jag försöker tycka om....



Mina älskade barn :)



Justin har tappat sina framtänder :) SÖT!

» Mamma

Vad roligt att se barnen igen, de är sig lika :-) Q's katt var ju jättesöt, vad har du emot den???? Lägenheten ser ju kanonfin ut. Det blir ju kanon för dig och Martin att bo i nästa vecka....

Datum: 2011-04-19 / Tid: 08:29:18
» Pappa

Hej gumman! Låter som det händer saker hela tiden, men Q och du tröttar ju inte ut varandra ;)

Roligt att se barnen, dom är sig väldigt lika, måste vara jättekul att träffa dom igen, lite avis där haha. Ha det bra tills vi hörs på skypen och händerna på täcket, skojar bara ;)

Datum: 2011-04-19 / Tid: 08:31:26
» Mormor o Morfar

Jätteroligt att se Dina barn igen, hälsa Dom från oss när Du träffar Dom nästa gång. Vad har Du emot Smoke ???? Men inte lika söt som Ojla.

Kramar till Er

Datum: 2011-04-19 / Tid: 08:48:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback