Brooklyn!

Idag var jag inne i Brooklyn med Debbie. Quincys bror Kyle har köpte en lägenhet där, så vi var där inne o kollade och fixade lite saker innan de ska skriva på alla pappern på måndag nästa vecka. Sedan hade vi lunch på ett litet ställe som heter Egg, allt organiskt. Det var jätte gott, men vi fick vänta länge på maten och Debbie och jag blev galna för vi ville hinne gå i lite butiker innan vi skulle åka hem. Jag hann dock köpa en halsband innan vi åkte som jag ska ha på Quincy's release party nu på lördag. Sedan var vi även inne i världens sötaste ostbutik (där man kunde köpa ballerinakex, yaaay). Vi var även inne i massa söta butiker, second hand och andra. Jätte mysigt område. I will be back :) Träffade en tjej inne i en butik som hade en svensk pojkvän, så hon börjde prata svenska med mig, kul!
Nu ska jag äntligen säga hej till Q, o se en film.. har inte träffat honom på hela dagen!
Puss o kram!
» Pappa

Det blir mycket Brooklyn nu, kanske trött på M-hattan :) Lite synd att vi inte hann med Brooklyn när vi var där MB och jag gick där liten yid bara.

Älskar dig. P

Datum: 2011-04-05 / Tid: 07:24:45
» Pappa

Det blir mycket Brooklyn nu, kanske trött på M-hattan :) Lite synd att vi inte hann med Brooklyn när vi var där MB och jag gick där liten yid bara.

Älskar dig. P

Datum: 2011-04-05 / Tid: 07:25:07
» Mormor o Morfar

Du tycks verkligen trivas med Din nya tillvaro. Så var det tisdag igen o matlagning. Har Du glömt kameran hemma ??????????????

(Var ju Debbies mormor 99-år)

Kram på Dig (inte Kran)

Datum: 2011-04-05 / Tid: 08:37:59
» Marie

Hej Malin! Vad roligt att följa dig igen på bloggen! Vi har lyssnat på musiken du länkat från Facebook, jättebra! Hälsa det! :)Ta hand om dig! Kram Marie, Jonas, Malte och Ida

Datum: 2011-04-05 / Tid: 12:12:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback