Dags att se om jag har gröna fingrar!

Nu blir det ut i växthuset för att hjälpa Chris med hans plantor. Alla ska över i större krukor eller vad man ska kalla det. Det är tusen av dem typ, haha. Jag kommer ha att göra i flera dagar. Ser fram emot att få hjälpa till dock :) De gör så mkt för mig nu när de låter mig bo hos dem, så jag hjälper mer än gärna till! :)
» Mormor o Morfar

Här har vi samma bekymer, mossrivaren går förfult, blir klar i morgon med det. Kattvakt i slutet på veckan.

Lycka till med planteringen.

Kram

Datum: 2011-04-05 / Tid: 19:01:30
» Pappa

Bra att du lär dig massa nyttiga saker over there, här hemma har vi också många krukor mm som ligger efter ;)

Datum: 2011-04-05 / Tid: 20:29:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback