Filmvisning.

Ikväll följde jag med Debbie, Chris och Kyle på en filmvisning. Människor betalar över 1000 kr för att komma och se förhandsvisningar på dessa filmen, men Kyle som själv är i film branschen kände någon som bjöd in oss. Filmen hette "The happy poet", och det var en av de långsamaste filmerna jag någonsin sett. Debbie somnade flera gånger, och jag har aldrig rört på mig så mycket under en och samma film. Det var en riktigt seg film med torr obegriplig humor, som publiken älskade! Alla var helt tagna i filmen utom vi. Chris såg ut som att han sov med öppna ögon, hahaha. Efter filmen var huvudpersonen i filmen, som även skrev manuset där och svarade på frågor. När han började prata så höll jag på att dö av skratt. Han var lika tråkig som karaktären i filmen! Det var inte ens någon skillnad på dem. Han log inte en enda gång. Samma torra humor. Samma tonläge på rösten. Ingen skillnad alls. Måste säga att jag är tacksam att jag inte känner honom personligen, jag hade aldrig klarat av det. Han pratade i samma tonläge hela tiden. HELA TIDEN! Hur är det ens möjligt?
Quincy och hans band övar i källaren inför lördag. Hela huset skakar, haha. Jag gillar att höra dem spela dock, jag störs inte av det. Jag brukar sitta i trappan och titta på ibland.
God natt sverige :) <3 Börjar få lite hemlängtan faktiskt..
» Pappa

Efter ett visst kl.slag så blir man trött när man ser film, du vet vad jag menar ;)

Kan int Q och bandet sjönga i samma tornat som på filmen, det verkade ju vara omtyckt av resten av publiken som såg filmen, mest för att få en stor hitt haha. Film-musik kanske ;)

Snart kommer Martin då händer det ju något kul och nytt. Älskar dig. P:

Datum: 2011-04-06 / Tid: 07:01:36
» Mamma

Haha....det låter i alla fall som ni hittar på mycket tillsammans hela familjen. Det låter trevligt även om det ibland blir tråkbottennapp :-) Men man måste ha tråkigt ibland för att kunna ha roligt också. Gör som Debbie, sov en stund.....Kram

Datum: 2011-04-06 / Tid: 08:18:43
» Lauritzsigrun

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

Datum: 2011-06-28 / Tid: 14:27:32
URL: http://lauritzsigrun.blogbow.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback