Home sweet home

Idag kom vi hem fran penn state, skont att komma hem och fa lite space. Min pojkvan ar inte sa rolig att umgas med just nu (tack gode gud att han inte pratar svenska sa han kan lasa det har, haha). Han ar jatte stressad, vilket jag saklart forstar. Imorgon ar release partyt, och oj vad skont det ska bli nar det ar overstokat! Efter det aker vi bort i 3 dagar, ensamma. Ikvall ska jag pa middag med Debbie och Chris, for Q o hans band ovar i kallaren igen.
Skriver mer imorgon.
Puss o kram
» Pappa

Han kansker använder google-översättning,( bäst att inte skriva det på engelska). Hoppas ni får en minnesvärd dag och att allt flyter på som det är tänkt. P och Å

Datum: 2011-04-09 / Tid: 08:38:26
» Mamma

Hälsa Quicy och jag håller tummarna gör en bra dag! Oline och Alma tycker det vore väldigt bra om han slog igenom så ni kan gifta er och köpa en jättestor ranch som vi kan komma och bo på allihop :-) Tusen lycka till kramar från oss alla i Trysil

Datum: 2011-04-09 / Tid: 14:54:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback