Min fredags kväll..

Min fredags kväll spenderades med Quincys bror, Kyle. Denna helgen är det filmfestival i New Jersey, och han tog med mig till premiären av den. Vi såg en kort film och en lång film som visades för första gången. Både speciella, o djupa.. men bra. Lite b-kändisar på plats. Kul.
Nu är jag sjukt trött dock, är ju uppe på övertid. Har sovit runt 10 varje kväll och nu är klockan halv 1. Quincy kommer inte hem förrän om en timme, han har en spelning ikväll som jag skulle gått på, men som sagt, filmpremiären lockade lite mer.. haha.
God natt alla :)
» Pappa

Du höll dig vaken i två filmer, det var starkt gjort av dig. Tur du inte räknade kändisarna för DÅ hade du somnat haha.

Datum: 2011-04-02 / Tid: 08:34:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback