NYC

Allt är bra med oss! Fullspäckat schema. Philadelphia var en otroligt vacker stad, Q har lovat att åka dit med mig igen innan jag åker hem. Martin var nöjd oxå. Igår firade vi påsk med Q's familj och hans pappas syster o hennes familj. MKT SKRATT! Antagligen den galnaste familjemiddagen jag varit på någonsin. Samtalsämnena hade ingen gräns! Nu åker vi in till NYC i några dagar :) Tillbaka sen onsdag kväll eller under torsdagen! Hörs då! :)


 

 



Martin och Rocky




Jag och Q i philly



Påskmys i 25 grader varmt!

» Pappa

Vilka fina bilder, jättekul att se lite fota i bloggen. Har det så bra i NY ta ett glas rödvin för mig i Littel Italie, hur det nu stavas ;) Pappa och Åsa.

Datum: 2011-04-25 / Tid: 15:00:21
» Mamma

Lite orättvis känns det just nu, med er i NYC och mamma och pappa i PRAG. Insåg precis att det bara är jag som jobbar och sliter här hemma.

Hälsa Q med familj...och Chris kan du önska Merry Christmas!!! :-)

Datum: 2011-04-26 / Tid: 14:57:03
» becka

Det ser jättemysigt ut, malin! massa kramar! <3

Datum: 2011-04-27 / Tid: 23:42:43
» becka

Det ser jättemysigt ut, malin! Massa kramar! <3

Datum: 2011-04-27 / Tid: 23:44:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback