Q och tider..

Quincy skriker på mig nerifrån, Vi åker om 2 min! Tss, han och tider. Jag har inte ens sminkat mig och jag känner ingen stress alls! Haha. Han är precis som min farbror Håkan, han har så dålig tidsuppfattning! Dock är jag sjukt hungrig, så jag önskar att det var om 2 minuter! Vi ska till ett frukost/brunch ställe där man äter beagles men med en massa ost, skinka, sallad och sånt. Mer som en lunch. Klockan börjar ju blir lite med, så det passar utmärkt!Kanske borde sminka mig nu... Jag behöver iaf 15 minuter på mig innan jag är klar för att åka.
Ikväll har Q sin första spelning sedan jag kom hit, ska bli kul att se dem spela igen, det var ju ett tag sen.
Puss o kram!
Trevlig fredagskväll sverige!
» Pappa

Hatar och vänta, även på farbror Håkan, tänker på i Rio 2007. Kul resa var det ivarjefall.

Datum: 2011-04-01 / Tid: 20:46:41
» Mormor (Brittmarie) o Morfar (Kenneth)

Den som väntar på något gott........ Så heter det ju här hema.

Datum: 2011-04-01 / Tid: 22:52:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback