Release festen :)

Sååå... Äntligen! Låt mig berätta om releasefesten! Quincy vaknade, super stressad och avslutade inte en enda mening som han påbörjade, haha. Bandet kom klockan 12 och efter det övade 10 personer i källaren till klockan halv 6. 3 killar på trumpet och ngt annat blåsinstrument, Jeff på trumor, Karlee keyboard, Brian på bas, Travis elgitarr, Quincy sång och gitarr, en till sångare med gitarr och en kille på någon slags trumma och maracas. Behöver jag tillägga att hela huset skakade? Debbie, jag och deras två vänner från vermont drack vin från klockan 3 för att stilla nerverna. Chris sprang runt och stressade hela dagen lång. Hahaha. Det var galet här hemma! Halv 6 försvann bandet till The Wonderbar där showen skulle hållas. 4 svenska tjejer kom hem hit på lite vin och prat innan det bar av till showen som började med ett band klockan 8. Under tiden blev det mat i VIP delen med bandet och familj och vänner, och klockan 9 spelade Quincy och bandet. GALET BRA SHOW! Kunde inte bli bättre! 450 människor, helt utsålt. Folk köade och kom inte in. Rena drömmen för ett litet band som detta. Jag har aldrig dansat till Q's musik innan, men denna kvällen dansades det! Jag, Kirsti, Keanan, hans bror Kyle och vänner till honom dansade loss! Det var sååå otroligt roligt och bandet spelade bättre en någonsin! Folk var som galna! Efter showen försvann 75 % av alla människor, medan några stannade för att se ett reagge band som avslutade kvällen. Mer dans, denna gången med Quincy! :) Efter det blev det fest hos vänner och även hemma hos Quincy. Klockan 4 kom vi i säng, så inte konstigt att vi inte kom iväg till vermont så tidigt som vi ville dagen efter! Haha :)
Här kommer några av alla hundratals bilder som togs!!! :)


Jag och Q efter showen :)



In action



Jag och hans bror Kyle



Quincy



En del av folkmassan



Jag och Debbie



:)

» Mormor o Morfar

Jätteroligt att få se lite bilder från ditt äventyr därborta. Vi ser fram mot att Du skickar flera. Fest i Krankelösa ikväll. Kramar till Er från oss

Datum: 2011-04-15 / Tid: 09:47:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback