Smoke

Det blev många frågor om varför jag inte gillar katten Smoke. När jag träffade henne första gången gillade jag inte katter så mkt, men efter att ha bott med katter hos både mamma och pappa i 4 månader så har jag ändrat åsikt. Dock, så sover hon på mitt huvud hela tiden, vilket ogillas! Och hon spinner skit högt. Och är super tjock så när hon kliver på en så vaknar man direkt.


Haft en bra dag! :) Skypeade äntligen med Pappa!!!! :)

» Pappa

Skönt att skype lite gumman, har ju varit mycket både här och hos dig. Donna saknar dig jättemycket och längtar tills du kommer tillbaka så hon får dela kudde med dig ;)

Datum: 2011-04-20 / Tid: 09:48:50
» Blåsfisk-Bea

Hahaha åh vad jag älskar att läsa din blogg ändå! Katten är säkert snäll fast den är tjock :)!



Ta hand om dig Malin!

Kram.

Datum: 2011-04-21 / Tid: 20:22:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback