Super bra dag!

Idag har det verkligen varit en kanon dag :) Alla på bra humör, och mycket kul. Jag älskar Chris och Debbies restaurang, alla som jobbar där är super trevlig o roliga, och maten är great! Jag lyssnade på Quincy på radion (där han pratade om sin svenska tjej och låten som han skrev till mig, gulligt eller vad?) och sedan hämtade Q mig och vi åkte iväg och fixade lite saker. Imorgon får jag nog mitt amerikanska nummer, vilket ska bli skönt. Känns konstigt utan mobiltelefon. Idag var även första gången jag körde sedan jag kom hit, vilket var underbart! Jag hittar ju inte så bra i detta området, men klarade mig fint till shopping centret och tillbaka. Där träffade jag Jana, en tysk tjej jag umgick lite med innan jag åkte hem :) Kul med ett bekant annsikte.
Nu ska jag sova, imorgon åker jag till Pennstate, och stannar över natten med Quincy och är hemma fredag morgon (vilket är dagen innan release partyt, finally!, snart är stressen över, haha).
<3
» Mamma

Ha en bra helg!!!!

Datum: 2011-04-07 / Tid: 08:19:42
» Lotta Ljung

Hejsan Malin!

Kul att följa dig på bloggen igen och skönt att se att du verkar ha det jättehärligt

Kram Lotta

Datum: 2011-04-07 / Tid: 09:20:52
» Pappa

Glöm blommor och krukor och ha kul nu ;)

Datum: 2011-04-08 / Tid: 06:33:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback