Super dag!

Idag har jag varit inne i New York hela dagen med Debbie. Lunch på 2 ställen (!!!!!) haha, och massa små butiker och shopping. Debbie vet verkligen alla ställen man ska gå till för att se det riktiga new york. Bästa kaffe, bästa osten, bästa skoaffären. ALLT!
Kvällen spenderades hemma hos min gamla värdfamilj. Vi åt pizza o pratade en massa och sedan dansade jag o barnen loss i över en timme, jätte roligt att se dem igen :) Saknat barnen hur mkt som helst. Jag ska dit på torsdag för de är lediga från skolan, så då blir det mer tid med barnen. Martin kommer ju även dåå!!!! KUL!
Imorgon ska jag umgås med Quincy, har inte sett honom på 3 dagar. Bara 10 minuter som mest varje gång. Men imorgon blir det ändring på det! :) Längtar. <3
Ikväll spelade de på en bar, jag debbie chris var där och tog två öl, och sedan åkte vi hem. Nu blir det läggdags för min del! God natt <3
» Man

Datum: 2011-04-16 / Tid: 08:56:49
» Pappa

ÅÅÅ jag skulle också vilja träffa barnen, Martin och du kommer få så kul.

Datum: 2011-04-17 / Tid: 08:52:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback