Vermont!

Så, låt mig berätta lite kortfattat om Vermont. Quincy och jag åkte upp i söndags, efter release partyt. Vi planerade att åka klockan 9, vi lämnade New Jersey klockan halv 2. Har jag världens segaste pojkvän eller vad? På vägen dit stannade vi även på en guitarr utställning som bara var över dagen, så det ville han ju så klart inte missa. Träffade många som varit på release partyt och alla var hur nöjda som helst! (jag lovar att blogga och berätta allt om release partyt imorgon, jag vill ha mer tid när jag skriver om det).
Iaf, vi kom upp till vermont klockan 8(!!!!), jätte hungriga och trötta. Vi skulle koka pasta och värma frusen rödsås och köttbullar (2 gånger fick vi ringa Debbie och fråga om hjälp) Skulle inte säga att vi är så talangfulla i köket direkt. Under måndagen så tog Quincy med mig till Burlington, en jätte söt stad. Det blev shopping och lunch! MYS! Efter det var vi hembjuda till Keenan och Kirsty, vänner till Q's familj. De var även i NJ under helgen för att vara med på release partyt. Underbara männiksor! Så roliga och trevliga. De är i 30 års åldern och har 2 jätte söta flickor. Så middag och 2 flaskor vin senare, blev deras vardagsrum ett lekrum för Quincy och Keenan som börjar spela musik. Tisdags morgon, åkte vi till skolan som Keenan arbetar på, och Quincy spelade musk för årskurs 3,4,5 och 6. Filmade allt så lägger upp en link så fort det finns på youtube. Det var hur gulligt som helst, och alla små barn radade upp sig på led för att få hans autograf, hahaha!
Här kommer bilderna jag lovade! :)



Jag och Q i Burlington



Huvudgatan. Blev dock solsken och 18 grader kort efter bilden togs.



Q och C



Musik skapas



Jag och små tjejerna :)



Mer musik



Autografskrivning, haha :)

» Mamma

Åh vad roligt att få se lite fler bilder...

Datum: 2011-04-14 / Tid: 08:49:05
» Mormor o Morfar

Tycker vi också, väntar på flera.



Kram till Er från oss

Datum: 2011-04-14 / Tid: 13:27:40
» Pappa

Jätteroligt att se lite kort. Kul att du använder kameran lite ;)

Mer kort i bloggen.

Datum: 2011-04-14 / Tid: 14:45:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback