Vilken morgon!!!!

Igar var det storm har, och hela Chris vaxthus fick sonder och alla planter lag upp och ner vant. FAN! Han var sa besviken. Vi har varit ute dar hela morgonen och hjalpt till. Typiskt. Sa mkt jobb och nu detta.
Snart aker jag debbie och kyle till ikea och sedan till brooklyn. Kyle har kopt en ny lagenhet, sa vi ska stanna dar over natten och Debbie ska lara honom laga mat. Quincy jobbar imorgon, sa jag kan lika garna folja med.
Jag har ingen data, sa jag kan verken skypea med ngn eller maila. Nu vet ni det iaf..
Hade super hemlangtan igar! BLA!
Maste rusa.. Puss o kram
» Pappa

Hej gumman. Martin har packat i helgen så snart släpper din hemlängtan. Ni kommer få så kul, lite avis, hade gärna varit med. Läste om orkaner i många delstater i USA så jag förstår att det bloste duktigt. Hörs i veckan. Har problem med min jobbdata så skypen kronglar, hoppas jag får igång den idag. P

Datum: 2011-04-18 / Tid: 07:49:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback