Jag flyttar in!

Idag började det nog gå upp för Quincy att jag verkligen flyttar in. I morse gick han in på badrummet och detta är vad jag hör: - Herregud, mitt rum övergår till ett tjej badrum!
Hahaha! Så roligt! Q är ganska så upptagen just nu, han kom nyss hem från en turne i Florida, så han ligger efter. Tur att han kan jobba hemifrån iaf, annars hade det ju blivit lite ensamt så här i början. Om 2 veckor åker han o jag till Vermont, ensamma, vilket ska bli jätte mysigt. Och spännande, eftersom ingen av oss direkt är så bra på att laga mat.. och det behöver man ju knappast vara om man bor med Debbie och Chris, hans föräldrar, som har en egen restaurang och lagar super bra mat!

Jag har börjat packa upp mina resväskor och mina 9 par skor står nu inne i hans brors Kyles rum. Stackars Kyle, Debbie ha lagt alla hans saker i lådor, för att göra plats för mig, haha. Han har ju flyttat hemifrån dock, men han är här ganska ofta. Debbie har en vän från Vermont här, som heter Pam. Underbar kinna! Så rolig. Vi hade en timmes lång frukost nyss, o pratade hur mycket som helst. Hennes man kommer hit ikväll, och även deras hund som jag ska ut o gå med senare. Måste ju börja lära känna området lite bättre om jag ska börja köra bil o så här. Det är som att börja om på nytt som man gjorde som au pair. Nya vägar att lära sig. Denna gången är det långt ifrån lika läskigt som förra gången, haha. Men jag borde nog inte ge mig i väg för lång, jag har inte gått min mobil ännu, så om man inte hittar hem kan det ju bli lite klurigt.
Ikväll har Quincy en lektion, så Debbie och jag ska ut och äta Sushi. Ska bli skönt att prata lite med henne för har inte rikgit haft tid med det sedan jag kom hit.
Jag ska leta reda på min kamera i min väska, o börja ta lite bilder snart, det blir ju så mkt roligare för er att läsa då :)
Pusss o kram!

» Pappa

Hej hej! Kul att bloggen är igång igen. Det med matlagning kunde du ju övat på lite mer hemma innan du åkte ;)

Hoppas ni får en trevlig Sushi träff, du har ju börjat äta sunt nu haha.

Älskar dig. Pappa

Datum: 2011-03-30 / Tid: 22:14:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback