Surprise! Överrasking!!!

Haha, nu vet jag att det sitter några glada människor framför datan hemma i Sverige (mormor, morfar, mamma, pappa, Sofie, Tove) som flera gånger tjatat på mig om att skriva på bloggen igen. Och visst håller jag med, det slutade ju lite hastigt o lustigt förra gången med tanke på att jag inte kunde skriva att jag skulle hem, eftersom det var en överrasking, haha :) Men som sagt, nu ska jag försöka börja med bloggen igen, kanske inte blir lika mycket som innan, men jag ska försöka!

Resan ner gick bra, men det är lååångt. Hade ett byte i London, allt gick felfritt och smidigt. Dock blev jag jätte nervös när jag kom till Usa, och skulle gå igenom säkerhetskontrollen som bestämmer om man ska få komma in eller inte. Alla passerade på ungefär 3 minuter, mig höll dem kvar i 15. Ställde frågor som: vart ska du göra? hur länge har du dejtat din pojkvän? Hur mkt pengar har du med dig? Vad händer om du får slut på pengar? Vad jobbar dina föräldrar med? Hur har du tjänat ihop så mkt pengar om du bara var hemma i 4 månader i Sverige? Vart ska du bo om det inte funkar med killen?

De hade hur mycket frågor som helst, o jag blev skit nervös av dem. Ville säga att han skulle köra upp sina frågor någonstans.. Förlåt, men jag tycker inte att dem har med att göra hur mycket pengar man har. Det är fan privat. Iaf. Nu måste jag rusa.. Quincys 3e album är klart, och vi ska åka och hämta det :) SPÄNNANDE!
Skriver kanske sen!
Puss o kram från en liten liten håla i New Jersey.
» Man

Datum: 2011-03-30 / Tid: 07:37:37
» Mamma

Förmodar att du svarade att dina föräldrar är miljonärer och det finns mer att hämta om fickpengarna tar slut ;-)

Datum: 2011-03-30 / Tid: 14:11:45
» Pappa

Hade dom inte hört Trisslotter, -Plötsligt bara händer det. Tur du fick öva på au-pair skolan hur man tar tull och polisen.

Datum: 2011-03-30 / Tid: 22:20:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback