Födelsedag :)

För andra året i rad så firar jag min födelsedag i Usa. Förra året var ngt av en miss, ingen bra dag alls, men fick en andra chans och klockan är bara halv 11, och det är redan en kanon dag! Har hunnit prata med Mamma och har en skypedate med pappa senare :) Debbie och Chris kom och sjöng för mig i morse med en skål med ostbågar och ljus, hahahaha. Jag älskar amerikanska ostbågar. Pannkakor till frukost, o fina presenter! Jag berättar mer sen! Nu ska jag ut i solen! :)

» Mormor o Morfar

Grattis på Dig, hoppas att Du firar nästa gång i Sweden. Vi mailar Dig senare idag. Mormor är i Folkets Hus på något med musik. Ha en trevlig dag.



Grattis, Grattis från oss.

Datum: 2011-05-09 / Tid: 18:47:39
» Marie

Stort grattis på födelsedagen! Hoppas du mår bra och haft en bra dag! Kram Marie med fam

Datum: 2011-05-09 / Tid: 20:25:46
» Mamma

Men Malin, nu är det ganska länge sedan du fyllde år, har det inte hänt någonting sedan dess ;-)

Datum: 2011-05-20 / Tid: 08:43:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback