Löfte..

Imorgon ska jag ta tag i min blogg igen. Haha.
Men inte nu. Ska se film så ensamheten försvinner.
Räknar dagarna tills Mamma kommer, längtar så. <3

 

Just det, en rolig sak att dela med mig av iaf. Den 9 juli ska jag följa med familjen på Bon jovi konsert :D
Jätte roligt o blev jätte glad när de frågade om jag ville följa med :) Kul ska det bli, alla barn ska med :)

» Tea

Tänk om han (Jon Bon Jovi) känner igen dig från säkerhetskamerorna och slänger ut dig!? (http://thedayswithme.blogg.se/2010/may/kandispoang-d.html#comment)



Hur kul blir det då, tror du?



Haha! Nej, skoja. Jag är faktiskt lite avundsjuk på dig.



PUSS!

Datum: 2010-06-23 / Tid: 04:56:49
» Pappa

Häftigt, då får du ju se honom också och inte han dig i verkligheten haha. Snyggt hus har han ju.

Datum: 2010-06-23 / Tid: 23:03:01
» Morbrorsan....=)

Såg dom i Göteborg 88-89 nånting,shit vad gammal man blev nu....=))))))

Men det blir säkert en bra konsert....

Datum: 2010-06-24 / Tid: 19:29:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback